středa 30. prosince 2015

Mix Me Pure Desire

Od kamarádky jsem dostala tuto krásnou sadu třech vůní. Sada obsahuje tři vůně po 20 ml. A můžete si je různě kombinovat dle libosti. Tuto sadu jsem zahlédla v drogerii DM. 


Jak už jsem psala výše, tak se jedná o tři druhy vůní. Každá vůně má svojí barvu - růžová, fialová a modrá. První vůně se jmenuje cukrová vata. Výrobce j také nazývá jako potěšení. Její složení je muškátový oříšek, jasmín, vanilka, tonkové boby a santalové dřevo. Druhá vůně je svěží vůně. Tato vůně přináší vzpomínky na dětství. Skládá se z citrusů, mandarinek se zelenými lístky. Dále pak je cítit po černém rybízu. Třetí vůně je vůně pačuli nazývaná elegancí. Tato vůně je kořenová, s tóny růže, santalového a růžového dřeva. 


Mně osobně nejvíce voní růžová. Mám ráda tyto sladší vůně. Společně vytváří velmi intenzivní vůni, pro až moc silnou.
Znáte tuto sadu? Jaké vůně kombinujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)