úterý 1. prosince 2015

Gechänk Balea für Mama

Ahojky,

dneska mám pro vás jen takový rychlo článeček. Ve škole toho máme teď plno, brzy začne zkouškové období. Každý učitel chce nějakou seminárku, no prostě síla. Nevím, co dělat dříve. Ale našla jsem si pro vás chviličku, abych vám mohla aspoň ukázat jeden z vánočních dárků, které budu darovat. Tento je určen pro mamku. Jelikož je mamka milovnice všelijakých pěn do koupele, tak jsem hned věděla co jí koupim. Horší bylo koupit něco, co ještě neměla. :D Zašla jsem do drogerie DM a zaujala mě tato sada od Balea Red Love. Každý produkt je k zakoupení samostatně a je cenově dostupný. Koupila jsem pěnu do koupele, sůl do koupele a sprchový gel. Koukala jsem, že prodávají i tělový sprej ze stejné sady. 

balea luxury sada do koupele

Znáte tuto sadu? Máte s ní nějaké zkušenosti?

10 komentářů:

  1. Tuto sadu teda nepoznam ale pre maminu ako darček je určite dokonalá a ešte k tomu ladená do červena ja musím ešte porozmýšľať čo pre tú moju:))

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Sada vyzerá celkom dobre :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  4. tato sada v DM mě taky zaujala dostane jí ségra ale pššst :D

    OdpovědětVymazat
  5. Baleu mám veľmi rada je to super :) veľmi mám rada tieto výrobky


    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. mám pěnu do kuoupele z této řady a je super!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsi mě potěšila. :) Snad bude mamka také spokojená.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)