sobota 26. prosince 2015

kayla itsines BBG 1. Monat

Dnešní článek bude trošku o něčem jiném než na co jste zvyklí. Asi před měsícem jsem na internetu narazila na cvičení od Kayli Itsines. Někteří jste o ní možná už slyšeli, někteří možná ne. I já mezi ně patřila. Nikdy jsem o ní neslyšela, ale cvičení mě zaujalo a začala jsem si o ní hledat něco víc. Kayla pochází z Austrálie a vymyslela speciální cvičení plán na 3 měsíce určený speciálně pro ženy. Koho toto cvičení zajímá čtěte dál.


Cvičí se 3x týdně - pondělí, středa a pátek. Mezi to se zařadí kardio cvičení a v sobotu se přidá strečink. Přiznám se, že v tomto zimním období se mi kardio cvičení dělat nechce. Takže jsem ho vynechala. Ale i tak jsem měla každý den nějaký pohyb. Aspoň krátkou procházku cestou domu. (přibližně 15-20 minut rychlejší chůzí). Pokud kardio vynecháte, tak nedosáhnete takových výsledků, ale i tak nějaké výsledky vidět budou. 


Mám za sebou první měsíc. A musím říci, že byl poměrně náročný. Hned po prvním dni jsem myslela, že to vzdám. Ale pak jsem si řekla, že ne. Že to dám! Cvičení je rozdělené podle dnů. V pondělí se cvičí nohy, ve středu ruce a břicho a v pátek se procvičuje celé tělo. Cviky se střídají. První týden a třetí týden jsou cviky stejné. Druhý a čtvrtý jsou také stejné, ale liší od 1. a 3. týdne. 

Ukáži vám, jak cvičit první den, tedy nohy. Cvičení se skládá ze 4 okruhů po 7 minutách. Takže samotné cvičení zabere 28 minut. Mezi jednotlivými okruhy se dělá 30 sekund až 1 minuta pauza. (někdy jsem jí měla o dost delší :D abych popadla dech) Cvičební plán si můžete koupit i Kayli na stránkách. Kniha je pouze v angličtině. Nebo to uděláte jako já a cvičení si najdete na internetu. :D Možností, kde plán sehnat je několik. Věřím, že si poradíte. ;) 



Jak můžete vidět na obrázku, tak jeden okruh se skládá ze 4 cviků, které opakujete po 7 minut. Pořád za sebou. Takže uděláte 15 dřepů s výskokem, hned zavážete 15 normálními dřepy, 12 výpadů na každou nohu (celkem 24) a nakonec 12 výšlapů na každou nohu na židli nebo stoličku (celkem 24). To samé zopakujete dokud máte čas. Já jsem to stihla někdy 2x za sebou někdy 2,5 někdy jen 1,5. Záleží na cvicích a náročnosti. Po docvičení 7 minut je chvíli pauza a pak se jde na okruh 2. Cvičí se opět dalších 7 minut, podobně jako ohruh 1. Pak následuje opět pauza. Tím ale cvičení nekončí. Oba dva okruhy sjedete ještě jednou. A až pak se končí. Doufám, že je vám to jasné, jak cvičení probíhá. Pokud ne, klidně se zeptejte a já vám ráda odpovím.

A tady můžete vidět mojí proměnu za 1. měsíc. Jedinou změnu, kterou vidim, tak že mám menší břicho. Jinak zatim nic. :( :D




















A nezapomeňte se fotit jednou za měsíc, na stejném místě a ve stejnou dobu. 

Znáte toto cvičení? Jaké jste měli výsledky?

4 komentáře:

  1. Je hezké, že ti to tak dlouho vydrželo, já většinou s něčím podobným začnu o velkých prázdninách, ale pak zase když začne škola, tak se na to vykašlu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vždy vydržím tak 3 měsíce a pak zase začnu s něčím jiným a jiným. :D

      Vymazat
  2. podla mna na tom bruchu je to fakt dost vidno!Drzim palce :)

    Pozyvam na povianocnu GA o Guess a Dermacol, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)