úterý 22. prosince 2015

DIY: plenkový dort - kočárek

Dneska mám pro vás návod, jak vyrobit dort z plenek ve tvaru korbičky od kočárku. Tento dárek potěší snad všechny maminky. Já jsem ho vyráběla pro sestru, když se jí narodila holčička. Budete potřebovat balení papírových plen, vlhčené ubrousky, barevnou látkovou plenku, bílou látkovou plenku, stuhu, plyšovou hračku, velkou gumičku, celofán. Návod uvnitř článku.


Papírové pleny sroluji a poskládám je kolem vlhčených ubrousků. Aby plenky kolem ubrousků držely, použiji velkou gumičku. Takto jsem si vytvořila základ pro spodek korbičky.



Na pleny položím bílou látkovou plenu, kterou zastrčím za gumičku. A pleny s ní zakryji. 


V dalším kroku je na řadě boudička od kočárku. Na tu použiji zbytek papírových plen a zabalím je do barevné pleny. Pro upevnění použiji průhlednou izolepu. 



Teď přijdou na řadu mašličky. Použila jsem stužky ve světle růžové barvě. 


A nakonec jsem přidala medvídka, kterého jsem posadila na kočárek. Nakonec celý kočárek zabalíme do celofánu a můžeme ho darovat. 


Už jste něco podobného vyráběli?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)