pátek 18. prosince 2015

Miss Sporty Just Clear Mascara

Krásný pátek všem,
dnes mám pro vás další krátký článeček o tom, co mi přibylo ve sbírce. Jedná se o gelovou řasenku  Just Clear od Miss Sporty.  Miss Sporty má poměrně ráda. Nejvíce se mi od nich líbí laky na nehty. Tuto řasenku jsem zakoupila v drogerii Teta. Cena se pohybuje kolem 50 - 60,- 


Tato gelová řasenka by měla řasám dodávat lehkost, přirozenost a lesk. Koupila jsem si hlavně ze zvědavosti a také, že ji budu požívat na víkend místo klasické černé řasenky. Jelikož mám řasy tmavé od přírody, tak si myslím, že ji i celkem užiji. Kdybych měla řasy světlé, tak bych do ní já osobně nešla. Tuto řasenku používám i na obočí, když je neposedné a chci to zafixovat.



Používáte gelovou řasenku? Jste spokojení?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)