čtvrtek 19. dubna 2018

Činka není nepřítel, činka je kámoš

Vím, že toto téma je velmi často omíláno, ale stále je dost žen, které tomu nechtějí uvěřit. Tak snad vám (které tomu stále nevěří) pomůže přehodnotit náhled na činky a začít je brát jako pomůcku k ještě lepší postavě. 

Nejčastější dotaz bývá: "Nechci cvičit se závažím, abych nevypadala jako chlapanda. Nenarostou mi ještě větší nohy?" Ano, i já jsem mezi ně patřila. A svůj názor jsem změnila, když jsem s nimi cvičit začala. Teď si spíš říkám, proč ty svaly na rukou né a né růst. :D Přesto to neznamená, že bych chtěla jít soutěžit a být extra vysvalovaná. Prostě chci mít jen pevnou postavu. Takže se holky činek vůbec nebojte a hurá na ně.



Pokud chcete mít pevný a kulatý zadeček tak kardio škrtněte z hlavního programu a nahraďte ho posilováním s těžkými váhami. Nejlépe dřepy, mrtvými tahy a zvedání pánve s osou. Kardio dejte na vedlejší kolej, abyste si udrželi fyzičku a volte spíše HIIT cvičení, abyste dlouhými kardio cvičeními nepálili těžce vybudované svaly. Bohužel je to tak, že když budete hodiny běhat nebo dělat jakékoli jiné kardio, tak půjde dolů nejen tuk, ale bohužel i svaly. A to se nám nehodí, když chceme vybudovat pevné svaly.

Samozřejmě že když se podíváte na kluky, kteří cvičí naturálně a s velkými váhami, tak hezky rostou, ale u nás to tak rychle nepůjde, protože nemáme tolik testosteronu jako oni, díky kterému svaly rostou. Takže ať se budete snažit sebevíc, kluky nedoženete. (pokud nezačnete sypat) My dívky (ženy) budeme díky těžkým vahám budovat pevné, silné a ženské tělo. Jako bonus je, že se nám zrychlí metabolismus a spálíme nějaký ten tuk.

Nakonec chci říct, že je jedno, kolik budete pro začátek zvedat, ale hlavní je začít, byť s menší váhou a postupně navyšovat. Uvidíte, že to půjde rychle a výsledky se dostaví a budete spokojené. 

1 komentář:

  1. Mě cvičení s činkou nikdy nebavilo. Já jsem spíš na sport než na cvičení :-) . Radši si jdu ven zaběhat, nebo sednu na kolo a jdu se někam projet. Venku si krásně pročistím hlavu a ještě jsem na čerstvém vzduchu. Taky mi přijde, že je to na svaly mnohem účinnější. Alespoň mě po sportu dost často bolely, tak jsem si koupila hřejivý balzám z Cibdol, se kterým si mažu namožené nohy a do rána jsou pak jako rybičky :-D .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)