úterý 2. února 2016

Recept: ovesné sušenky

Krásné úterý všem,

dnes mám pro vás další recept. Vymyslela jsem si ho sama a myslím, že je poživatelný. :D Je spíše pro ty, kteří nemají rádi sladké nebo se snaží žít zdravějším způsobem. Tento recept vám nezabere skoro žádný čas. Příprava je velmi jednoduchá a o zbytek se postará trouba. Ale i tak je třeba ji hlídat! :D

Potřebujeme:

  • 2 bílky
  • cca 50 g ovesných vloček
  • kokos
  • hrozinky (nebo jiné sušené ovoce)
  • sušené goji (nemusí být)
  • dýňová semínka
  • skořice
  • 2 lžíce celozrnné mouky (může být i normální hladká)

Toto množství vystačí cca na 8 - 9 sušenek. Původně jsme chtěla dělat z bílků sníh, ale byla trošku akční a nasypala do bílků ovesné vločky hned a došlo mi to až pozdě. :D To jsem prostě celá já. Ale i tak byl výsledek dobrý. Smícháme všechny ingredience, vše dáme podle vlastní chuti. Promícháme a na pečící papír dáme vzniklé těsto. Vždy tak jednu lžíci na jednu sušenku. Dáme do předehřáté trouby (cca 180°C) a pečeme do zlatava (cca 10-15 min.) Necháme vychladnout a můžeme sníst. 

7 komentářů:

  1. Moje fitness kamarádka si je pořád dělá a vždy je z nich nadšená :). Já musím teda ale přiznat barvu, že tohle není moc můj šálek čaje a moc, spíš vůbec mi nejedou :D. Obecně tyhle zdravý věci já nebera, já radši ty nezdravý :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně vím o čem mluvíš. :) Já jsem také spíše na nezdravé věci :D a tohle jedna z mála věcí, která mi chutná. :)

      Vymazat
  2. Vypadá to hezky, ale já bohužel nejsem moc fanda do ovesných vloček :) teď se taky snažím přidat do svého jídelníčku takové ty zdravějí věci jako goji, semínka a tak a přidávám si je do smoothie a tam mi to chutná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si také pořád říkám, tohle bys měla začít jíst, je to zdravé, ale pak vidím čokoládu a volba je jasná. :D

      Vymazat
  3. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Já také, budu si je muset zase udělat. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)