pondělí 22. února 2016

Recept: ovesný perník

Ahojky,
jak tak koukám v poslední době jsem se nějak dala na pečení. :D A baví mě to, ale hlavně také chutná. Proto jsem se rozhodla, že se vám pochlubím s dalším receptem. Našla jsem ho na FB v jedné skupině, už bohužel nevím v jaké, ale řekla jsem, že je ze všeho, co mi chutná (to je hlavní), navíc jsem měla vše doma. Tak jsem si řekla, proč to nezkusit. S výsledek jsem byla moc spokojená. Dokonce jsem přemýšlela, že ho další den udělám zase :D Ale nakonec jsem ho nedělala, abych si dala chvíli pauzu. 

Ingredience:

  • 200 g ovesných vloček
  • 250 g tvarohu ve vaničce
  • 2 vejce
  • 2 lžíce holandského kakaa
  • 60 g třinového cukru (může být i jiný)
  • prášek do perníku
  • kokos
  • brusinky (cokoli jiného, já použila hrozinky)
Vše smícháme dohromady, vznikne nám velmi hustá směs (můžete naředit troškou mléka). Kokos a brusinky podle chuti. Směs dáme do formy a necháme péct 30 minut na 180 °C. Na konec můžeme ještě posypat kokosem. 

Dobrou chuť! :)

8 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář :)