čtvrtek 6. října 2016

Recenze kosmetiky

Čauky,

recenze kosmetiky

dneska mám pro vás recenzi na kosmetiku, kterou jsem zakoupila v DM někdy minulý týden a trošku už jí vyzkoušela. Jako po většinou jsem si vybrala ze značek Essence, Balea a pro mě úplně nově Batiste. Všude na netu jsem četla skvělé recenze, jak je to báječný suchý šampon, tak jsem řekla, že to zkusím. No ale k němu až později. Nejprve začnu Baleou.

Balea odličovač očí dvoufázový

O tomto odličovači jsem už tu někde myslím psala. Je to můj oblíbený. Pro mě cenově dostupný a hlavně účelný. Odstraní vše, co má a co potřebuji. Jediné, co mu trošku dalo zabrat byly tekuté linky. Nebyla to taková rychlovka, jak jsem zvyklá, ale nakonec si s nimi poradil. Jediné co bych mu vytkla, je poměrně malé balení, ale zase nezabere moc místa.

balea odličovač recenze

Balea pleťová voda

Tuto pleťovou vodu jsem ještě nikdy neměla, většinou jsem používala od Astridu, se kterou jsem byla spokojená. Bohužel tu v DM neměli, tak jsem si vybrala jinou. A zaujala mě tato. Nebo spíš první, co mě zaujalo byla cena :D už jsme zase u toho, bohužel nejsem milionář a nemám pravidelný přísun, takže na cenu musim koukat, navíc né vždy platí, že čím dražší, tím lepší. Často jsou ty levné věci, které jsou zastrčené někde na málo viditělném místě právě ty skvělé. No a teď už přímo k vodě. Oproti odličovači je ve velkém balení. Vybrala jsem si pro normální a smíšenou pleť. to je tato modrá. Voda pleť nedráždí a není ani vysušená, jak jsem to u některých pleťových vod měla. Pleťová voda je příjemně parfémovaná.


Essence gelová řasenka

Dále přichází na řadu značka Essence. Nejprve gelová řasenka. Koupila jsem si jí, protože mi ta, co jsem měla od Miss Sporty došla a chtěla vyzkoušet něco jiného. Zvolila jsme tuto, protože je za stejnou cenu jako od Miss Sporty, ale má větší objem. Tuto řasenku používám pouze na obočí, protože na řasy mi fakt nevyhovuje, nevidím žádný rozdíl mezi tím, jestli jsem jí použila nebo ne. Ale na obočí je perfektní. Obočí krásně drží tvar.


Essence oční linky ve fixu

Další od Essence mi přibyly tyto oční linky ve fixu. Konečně jsem přišla na tvar linky, která sedí i mému oku. :D (a že to byla doba) Proto jsem si je musela pořídit a je to to nejlepší, co jsem udělala. Linka lze udělal i úplně tenoulinká, což je prostě boží a navíc mi vydrží celý den a ani se neobtiskne. Takže pro mě nákup roku.



Batiste suchý šampón

No a nakonec všemi opěvovaný suchý šampon Batiste.Koupila jsem si toto malé balení a jsem ráda, že jsem si nekoupila to velké. Pro mě by to byly vyhozené peníze. Tento zelený má svěží vůni, to znamená něco jako citrón. No tato vůně mě moc neoslovila, ale také není nejhorší. Tento šampon je ve spreji, takže se dobře aplikuje, ale musíte dodržovat vzdálenost, jinak se vám na vlasech udělají bílé kruhy, které se špatně odstraňují hlavně z tmavých vlasů. Vlasy odmastí, ale né na celý den, jak jsem zvyklá od sypkého šamponu Amica. Ten u mě stále zůstává favoritem. Sprejové suché šampony mi prostě nevyhovují.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)