středa 1. června 2016

Recept: tvarohovo-ovesné sušenky

Krásný den všem,


Dnes mám pro vás po delší době opět recept na nějakou tu zdravější chuťovku na svačinu nebo snídani. Recept jsem si vymyslela sama a to úplnou náhodou. Původně jsme totiž chtěla péct perník z vloček, ale protože jsem neodhadla množství, které mi doma zbylo a samozřejmě na perník by to nestačilo. Tak jsem si řekla, že když už mám ten tvaroh koupenej, tak že ho využiju. Sušenky z vloček jsem už dělala, takže jsem měla nějakou tu představu, co by do nich mělo přijít. Je to hodně na vaší chuti. Já jsme dnes dělala tyto.

Potřebujeme:

  • vejce
  • 80 g ovesných vloček
  • 100 g tvarohu (já použila polotučný)
  • mandle
  • rozinky
  • skořice
  • troška medu (není nutný)
Všechny tyto ingredience smícháme dohromady. Promícháme. Předehřejeme si troubu na 180 °C. Na plech dáme pečící papír. Pomocí lžíce vytvoříme sušenky. (jednoduše je dáme na plech a rozetřeme do tvaru) Tvar je jen a jen na vás. Z tohoto množství jsem jich udělala asi 9 větších. Část jsme osladila medem a část jsem udělala bez medu. Musím říci, že jsou vážně moc dobré, díky tvarohu jsou hezky vláčné. Pečeme cca 10-15 minut.

Přeji dobrou chuť!


2 komentáře:

Děkuji za každý váš komentář :)