středa 7. prosince 2016

Adventní kalendář Balea I.

Krásný den,

adventní kosmetický kalendář balea

dnes mám pro vás ukázku adventního kalendáře od Balei. Pro začátek mám pro vás ukázku prvním 7 okének. Jak už vám asi došlo, tak se jedná o kosmetický kalendář, který jsem si moc přála. Dočkala jsem se! Já budu tak hodná a podělím se s vámi o fotečky dárečků, které jsem v něm našla. :D No nejsem to já poklad?  Tak jdeme na to.

1. den

V prvním okénku jsem našla tělový krém pro suchou pleť. Objem je 50 ml, takže se výborně hodí do taštičky na cesty jako rychlá pomoc. Krém má klasickou bílou barvu a hutnější. Krásně a rychle se vstřebá. 

adventní kalendář balea tělový krémadventní kalendář balea tělový krém

2. den

Ve druhém okénku byl čistící gel o objemu 20 ml. Je určen pro normální a smíšenou pleť. Voní po bylinkách. Pleť po použítí není vysušená, jako se mi u některých gelů stává. Takže super.

adventní kalendář balea čistící gel

3. den

Ve třetím okénku byl denní krém proti vráskám s Q10 o objemu 5 ml. Balení je opravdu malinké, ale na ozkoušení stačí. Krém je trochu hutnější, ale lze dobře rozetřít. 

adventní kalendář balea krém proti vráskám

adventní kalendář balea krém proti vráskám

4. den

Ve čtvrtém okénku jsem našla šampon o objemu 50 ml. Šampon je určen pro poškozené a suché vlasy. Nádherně voní - po kokosu s broskví. Tqkže je to podobná vůně jako ledový čaj nebo mě to tak přijde. Vlasy jsou po použití krásně jemné. Takže se po něm určitě kouknu.

adventní kalendář balea šampon

5. den

V pátém okénku na mě čekal noční krém proti vráskám s Q10 o objemu 5 ml. Tento krém je ještě více hutný než denní krém, ale to tak bývá, protože přes noc si pleť může dopřát větší hydrataci. Pleť po použití není mastná. 
adventníkalendář balea krém proti vráskám

adventní kalendář balea krém proti vráskám

6. den

V šestém okénku jsem našla tuhé mýdlo v zelené barvě ve tvaru stromečku. Jako jediný jsme zatím ještě neozkoušela.
adventní kalendář balea mýdlo

7. den

V dnešním sedmém okénku jsem dostala krém na nohy o objemu 20 ml. Nádherně voní. Vyzkouším dnes večer. 
adventní kalendář balea krém na nohy

Příští týden se těšte na další dárečky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)