čtvrtek 28. dubna 2016

cvičební plán na měsíc II.

Ahojky,

dneska mám za sebou tři zkoušky, které jsem úspěšně složila. Takže mám z toho obrovskou radost a také mám čas napsat nějaký ten článek. Takže jsem využila příležitosti, protože brzy mě čekají zkoušky další. Tento článek je zaměřen na posilování doma a navazuje na tento článek. Také se musím pochlubit, že mi do sbírky přibyla osa na cvičení. Váží 8 kg a hned se bude cvičit jinak. V tomto článku, ale s osou cviky ještě nebudou, na ty se můžete těšit v budoucnu. Pro tento měsíc jsou potřeba pouze činky, podložka a velký gymnastický míč. Cvičení je opět rozděleno do tří dnů a to pondělí, středa a pátek. Vyhovuje mi to tak nejvíc. 

Každý den se cvičí něco jiného. Tento plán je tedy rozdělen a tréninky A, B a C. 


Ukázka tréninku A


Ukázka tréninku B


Ukázka tréninku C


Pokud byste něčemu nerozuměli stačí se zeptat. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)