středa 25. listopadu 2015

Nude Make-up

Ahojky,

dneska mám pro vás další fotonávod. Dneska jsem pro vás připravila nude-líčení. Líčení vypadá velmi přirozeně a zvýrazní vaše přednosti. Pro toto líčení jsem make-up ani BB krém nepoužívala. Použila jsem pouze korektor, kterým jsem zakryla nedostatky. Na nude-líčení potřebujeme: korektor, tvářenku, černou a hnědou tužku na oči, kleštičky na řasy, stíny v přírodních barvách a lesk nebo lůj na rty.

nude líčení návod
  1. zakryjeme nedostatky pomocí korekturu
  2. naneseme tvářenku v broskvovém odstínu
  3. nanesu béžový stín na celé víčko i do vnitřního koutku oka (č. 30)
  4. nanesu tmavší stín také skoro na celé víčko (č. 29)
  5. stín nanesu do vnějšího koutku oka (č. 27)
  6. těsně nad řasy udělám tenkou černou linku, kterou lehce protáhnu
  7. pod dolní řasy nanesu hnědou linku
  8. řasy natočím pomocí kleštiček na řasy
  9. nanesu řasenku na horní řasy, popř. na dolní řasy
  10. nakonec rty natřu leskem na rty nebo balzámem na rty

nude líčení návod
Celkový výsledek?



6 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář :)