středa 13. července 2016

Peněženka Vuch

Krásný celý den přeji,


Dnes mám pro vás ukázku mé nové peněženky, kterou mi koupil přítel za dokončení školy. Peněženka mě zaujala už před delší dobou, když jsem viděla její reklamu na facebooku. Strašně se mi líbil její design. Ale stále jsme se nemohla odhodlat si jí koupit. Přeci jen na obrázku může vypadat jinak než v reálu. Jenže pak jsem jí viděla u kamarádky, která jí má v černé barvě. A řekla jsme si, že vypadá suprově. Mluvím o peněžence Vuch. Můžete jí zakoupit zde



Nabízejí jí hned v několika barvách. Každá má svůj název a svůj lákající text. Moje se jmenuje Sleeping Beauty v tmavě růžové barvě. Peněženka je vyrobena ze syntetické kůže a je zapínací na cvok. Je pečlivě propracovaná. A líbí se mi hlavně kombinace s puntíky. 



Peněženka přišla zabalená v papírové krabičce a byla převázaná stuhou. Uvnitř byla zabalená v papíru s logem značky, aby se nepoškodila. 



Uvnitř je přihrádka na mince, která je uzavíratelná na zip. Akorát mi přijde celkem malá, nebo spíše úzká a špatně se do ní dostává a není na velké množství mincí. Dále jsou v ní dvě přihrádky na bankovky, ve kterých se nemačkají. Hezky se vejdou. Dále má přihrádku na fotku. A byla k ní přiložená i kartička s údaji při odcizení. Peněženka má několik přihrádek na karty, občanka se vejde bez problému. Dokonce se do ní vejde i rtěnka nebo telefon, ale záleží na jeho šířce. Můj je poměrně tlustý, tak mi tam nevejde. 


Máte také peněženku Vuch? Jakou barvičku byste si vybrali?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)