pondělí 12. prosince 2016

Recenze: Lenor unstoppables vonné perličky

Ahojky,

lenor unstoppables vonné perličky recenze

dneska mám pro vás recenzi na výrobek od Lenoru. A to konkrétně na vonné perličky Unstoppables, které určitě znáte z reklamy nebo z obchodu. Byla jsem vybrána společností Trend, abych ozkoušela tyto vonné perličky, předala kamarádům a známým vzorečky, popovídala s nimi o nich a vytvořili si na ně názor, ať už pozitivní či negativní. K ozkoušení mám tři týdny, kdy budu vonné perličky používat při praní a šířit šeptandu a utvářet si na ně názor. 

K testování jsem dostala modré perličky Fresh blue. Modré perličky mají charakter moře společně s liliemi. Takže vůně je opravdu svěží. V prodeji jsou ještě hnědé a růžové. Růžové jsou Bliss a je to kombinace červeného ovoce, višně s jasmínem a broskvovým tónem. Hnědé perličky voní po broskvích a rudých růžích. Je škoda, že jsem dostala pouze jednu vůni, chtěla bych je porovnat i mezi sebou. Která voní nejvíce a naopak. Ale musím si vystačit i takto. Mně osobně modré vonné perličky poměrně voní, i když osobně spíše dávám přednost jiným typům vůně než jsou tyto mořské. Ale právě proto, že se jedná o mořskou vůni byla jsem příjemně překvapená.

lenor unstoppables vonné perličky recenze

Startovní balíček obsahoval:
  • 1x celá lahev perliček Lenor Unstoppables "Fresh"
  • 1x průvodce projektem
  • 15x vzorek pro přátele
  • 15x informační letáček
  • dotazníky k průzkumu
lenor unstoppables vonné perličky recenze

Perličky se prodávají v plastovém válcovém obalu, který je lehce prohnutý, takže se dobře drží v ruce. Má odjímatelné víčko, do kterého pak perličky sypete. Výhodou je, že balení nemusíte otevírat, abyste si mohli přivonět. Stačí jen obal zmáčknout a vůni cítíte. 

Jak perličky používat?

Perličky nasypete do uzávěru a poté je přidáte přímo do válce pračky k prádlu. Můžete použít 1 až maximálně 3 dávky na jedno praní. Podle mě bohatě stačí pouze 1 dávka. Prádlo je i tak krásně provoněné. V perličkám přidáte i prášek tak jak jste zvyklý. Stejně tak i aviváž, pokud jí používáte. Tyto perličky jsou pouze jako doplňující vůně. Vhodné používat na ručníky nebo na sportovní prádlo, aby bylo krásně svěží. Jestli vůně vydrží slibovaných 12 týdnů zatím posoudit nemohu, tak dlouho je ještě nepoužívám. Ale po pravdě, kdo nechává prádlo ležet takovou dobu? U nás se pere skoro každý den.  


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)