neděle 29. listopadu 2015

Was ist neues?

Ahojky, 

dneska vám ukáži, co u mě přibylo nového. Stavovala jsem se v DM, že nakoupím nějaké dárky pro sestry a mamku. Ale nebyla bych to já, kdybych si neodnesla i něco pro sebe. Koupila jsem si odličovač na oči, který už jsem nutně potřebovala, protože mi už dochází. 

kosmetika z dm
Vybrala jsem si odličovač od značky Balea. Ještě jsem ho nikdy neměla, tak jsem byla zvědavá, jaký bude. Vybrala jsem si dvoufázový, který je i na voděodolný make-up. Jelikož používám velmi často voděodolnou řasenku, tak je to přesně pro mě. Balení je o něco menší než, co jsme používala dříve, ale mělo by mi na nějakou dobu vydržet a navíc za tu cenu, to jde. Vyšel mě asi okolo 75,- Samozřejmě jsme ho musela hned vyzkoušet. Řasenku odlíčil celkem dobře. Chvilku to trvalo, ale povedlo se. Jediné, co mi trošku vadilo, že mi malinko podráždil okolí očí. Lehce mě okolí štípalo, ale jen pár vteřin.


odličovač očí balea

Další věcičku, kterou jsem si koupila je peeling na nohy. Narazila jsem na něj úplnou náhodou. A to ve zlevněných produktech. Jinak bych si ho sama od sebe asi nekoupila. Ale když byl zlevněn na 40,-, tak jsem si řekla, ře ho vyzkouším. A vyzkoušela jsem ho hned večer. Nejprve jsem si obrousila nohy pemzou a poté jsem dle návodu nanesla peeling a masírovala. Poté jsem nohy opláchla. Na první pohled byly nožky jemnější. Takže jsem s ním zatím spokojená. Uvidím, jak to s ním bude nadále.

peeling na nohy balea

Poslední věcičku, kterou jsem si koupila byl odstraňovač nehtové kůžičky. Ten mi v manikúře chyběl. A myslím, že jsem udělala dobře. Také jsem ho hned ozkoušela. Nejprve jsem bílou gumovou částí kůžičku zatlačila dolů a poté jsem použila kovovou část a kůžičku odstranila. Přiznám se, že to bylo prvně, co jsem si odstraňovala nehtovou kůžičku a trošku jsem se bála, jestli to třeba nebude bolet. Naštěstí nebolelo. :D Nehty vypadají mnohem upraveněji.

odstraňovač kůžičky ebelin

Máte zkušenost s některým z produktů? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)